premiumgarden.hu
Dokumentumok és vásárlói tájékoztatók
Általános Szerződési Feltételek
Gyakori kérdések
Szükséges-e regisztráció a vásárláshoz?
A premiumgarden.hu webáruházban nem szükséges ügyfélfiókot regisztrálnia ahhoz, hogy vásárolni tudjon, azonban levásárolható Hűségpontokat csak regisztrált vásárlóink tudnak gyűjteni.
Kuponnal rendelkezem, hol tudom érvényesíteni?
Amennyiben Ön a vásárlás során szeretné kuponját érvényesíteni, úgy erre a Kosár oldalon van lehetősége. A kupon sikeres beváltásáról a rendszer tájékoztató üzenetet ír ki, illetve abban az esetben is, ha a kupon érvénytelen, vagy nem megfelelően lett beírva.
Hogyan kapom meg a rendelésem?
Termékeinket a GLS szállítja házhoz a megrendelés leadását követő maximum 4 munkanapon belül, illetve lehetőség van 10 kg-ig FoxPost csomagautomatán keresztüli átvételre. Érden és vonzáskörzetében a kiszállítás díjmentes egy előre egyeztetett időpontban munkanapokon 17 óra után, vagy hétvégén.
Hogyan tudok fizetni?
A webáruházban lehetőség van online bankkártyás fizetésre a Barion rendszerén keresztül, átutalásos fizetésre is, melyről minden esetben automatikus díjbekérő kerül kiküldésre, illetve utánvéttel. Személyes átvétel esetén fizethet bankkártyával és készpénzzel.
Miért jó a hírlevél?
Hírleveleinkkel havonta 1-2 alkalommal jelentkezünk, melyekben szezonális ajánlatokat és teendőkat, tanácsokat teszünk közzé. A hírlevélről bármikor leiratkozhat a hírlevél végén található Leiratkozás gombra kattintva.
Számlaigényemet külön kell-e jeleznem?
Amennyiben ÁFA-s számlaigénye merül fel a vásárlás során, úgy a Pénztár képernyőn adja meg adószámát, amit mi automatikusan feltüntetünk a kiállított számlán, külön jelezni nem szükséges.