Barion Pixel
+36 70 392 5739 info@premiumgarden.hu
0
0 Items Selected

No products in the cart.

premiumgarden.hu

Premiumgarden

Gyakori kérdések

Szükséges-e regisztráció a vásárláshoz?

A premiumgarden.hu webáruházban nem szükséges ügyfélfiókot regisztrálnia ahhoz, hogy vásárolni tudjon, azonban levásárolható Hűségpontokat csak regisztrált vásárlóink tudnak gyűjteni.

Kuponnal rendelkezem, hol tudom érvényesíteni?

Amennyiben Ön a vásárlás során szeretné kuponját érvényesíteni, úgy erre a Kosár oldalon van lehetősége. A kupon sikeres beváltásáról a rendszer tájékoztató üzenetet ír ki, illetve abban az esetben is, ha a kupon érvénytelen, vagy nem megfelelően lett beírva.

Hogyan kapom meg a rendelésem?

Termékeinket a GLS szállítja házhoz a megrendelés leadását követő maximum 4 munkanapon belül, illetve lehetőség van 10 kg-ig FoxPost csomagautomatán keresztüli átvételre. Érden és vonzáskörzetében a kiszállítás díjmentes egy előre egyeztetett időpontban munkanapokon 17 óra után, vagy hétvégén.

Hogyan tudok fizetni?

A webáruházban lehetőség van online bankkártyás fizetésre a Barion rendszerén keresztül, átutalásos fizetésre is, melyről minden esetben automatikus díjbekérő kerül kiküldésre, illetve utánvéttel. Személyes átvétel esetén fizethet bankkártyával és készpénzzel.

Miért jó a hírlevél?

Hírleveleinkkel havonta 1-2 alkalommal jelentkezünk, melyekben szezonális ajánlatokat és teendőkat, tanácsokat teszünk közzé. A hírlevélről bármikor leiratkozhat a hírlevél végén található Leiratkozás gombra kattintva.

Számlaigényemet külön kell-e jeleznem?

Amennyiben ÁFA-s számlaigénye merül fel a vásárlás során, úgy a Pénztár képernyőn adja meg adószámát, amit mi automatikusan feltüntetünk a kiállított számlán, külön jelezni nem szükséges.

0
    0
    Kosár
      Szállítási kalkulátor